MARKETING marketing- piacolás Philip Kolter- Kolter-féle marketing ~ : emberi cselekvés, ami a cserefolyamatokon keresztül az emberi szükségletek és vágyak kielégítésére irányul ← piacot Alaposan megismerni ← piaci alapból kiindulni kulcsszavai a sikerhez: -piaci megismerés -befolyásolás - eyelidékonyság -nyereség gyakorlatilag: az egyéni emberi szükségleteket egénnyé aéakítja át, ami a vásárlói döntéshez elengedhetetlen kialakulása: XX.sz. elején Amerikában NyEu-ban II.vh óta Mo., KEu: Rendsz.
után ← gazdasági fejlettség függvénye, h mennyire kimagasló a marketing ← elengedhetetlen: piaci versenyhelyzet- konkurencia ← versenyhelyzet nő- fokozódás- a marketing szerepe nő Definíciók: Piac: kereslet és kínálat találkozási helye - tényleges a potenciális eladók összessége, illetve a köztük lévő set forthációs és üzleti kapcsolat Szükséglet: belső késztetés vagy hiányérzet, melynek alapja a mindenkori tudásszint Igény: egy megfogalmazott szükséglet Kereslet: fizetőképes vásárlói szükséglet, igény; vagyis az az igény, amely mögött fizetőképes kereslet van Kínálat: az adott időben rendelkezésre álló underframeékek és szolgáltatások összessége Piaci...If you want to strike a full essay, office it on our website: Ordercustompaper.com
If you want to get a full essay, wisit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment